

Nasevalaiset seuraamassa kevään edistymistä Kaarinan Vaarniemessä ja Turun Katariinanlaaksossa 4.5.2019. Aurinko paistoi ja lunta satoi.


Nasevalaiset seuraamassa kevään edistymistä Kaarinan Vaarniemessä ja Turun Katariinanlaaksossa 4.5.2019. Aurinko paistoi ja lunta satoi.
Erittäin helteisessä säässä seitsemän NaSeValaista osallistui matkalle Seiliin ja kirkkoonkin päästiin tutustumaan avainvaikeuksista huolimatta.
Syyskuussa 2009 kahdeksan nasevalaista Isokarin majakkaa valloittamassa.
Naseva kuvausreissulla Teijossa toukokuussa 2005. Samalla käytiin Fagervikissä, Fiskarissa ja Latokartanon koskella.
Nasevalaiset Teijon retkeilyalueella lokakuussa 2013.