

Nasevalaiset Suomenlinnassa maaliskuussa 2011.


Nasevalaiset Suomenlinnassa maaliskuussa 2011.
Lokakuun alussa 2008 seitsemän NaSeVa:n kuvaajaa kävi viikonlopun kuvausreissulla Teijon retkeilyalueella.
Nasevalaiset Merikarvialla Ouran saaristossa syyskuussa 2010.
Viisi Nasevalaista Norjassa Varangin niemimaalla seikkailemassa 1.-8.7.2006. Aluksi kuvattin lohien nousia Neidenissä. Matkan aikana kierrettiin koko niemimaa: Pykeijä, Vadsø,Vardø, Hamningberg, Berlevåg…Ryhmäkuva otettiin […]
Erittäin helteisessä säässä seitsemän NaSeValaista osallistui matkalle Seiliin ja kirkkoonkin päästiin tutustumaan avainvaikeuksista huolimatta.