

Nasevalaiset seuraamassa kevään edistymistä Kaarinan Vaarniemessä ja Turun Katariinanlaaksossa 4.5.2019. Aurinko paistoi ja lunta satoi.


Nasevalaiset seuraamassa kevään edistymistä Kaarinan Vaarniemessä ja Turun Katariinanlaaksossa 4.5.2019. Aurinko paistoi ja lunta satoi.
Lokakuun alussa 2008 seitsemän NaSeVa:n kuvaajaa kävi viikonlopun kuvausreissulla Teijon retkeilyalueella.
Nasevalaiset Varangin niemimaalla Norjassa heinäkuussa 2010. Matkareitti oli lähes sama, kuin vuonna 2006, mutta uusia mielenkiintoisia paikkoja toki löydettiin.
Helmikuussa 2006 viiden hengen iskuryhmä pakkaskeikalla (-20°C). Kohteina Fagervik, Fiskari ja Perniö. Juha Latokartanon koskella ilta-aurinkoa ikuistamassa.
Nasevalaiset kuvausreissulla Kökarissa maaliskuussa 2016.