

Syyskuussa 2009 kahdeksan nasevalaista Isokarin majakkaa valloittamassa.


Syyskuussa 2009 kahdeksan nasevalaista Isokarin majakkaa valloittamassa.
Nasevalaiset Varangin niemimaalla Norjassa heinäkuussa 2010. Matkareitti oli lähes sama, kuin vuonna 2006, mutta uusia mielenkiintoisia paikkoja toki löydettiin.
1.6.2025 NaSeValaiset tutustuivat Kuusiston piispanlinnan raunioihin, sekä alueen luontopolkuun ja Kuusiston kartanossa toimivaan taidekahvioon.
Nasevalaiset Aurajokea kuvaamassa keväällä 2011.
Naseva kuvausreissulla Teijossa toukokuussa 2005. Samalla käytiin Fagervikissä, Fiskarissa ja Latokartanon koskella.