

Seitsemän nasevalaista Viron Vormsissa toukokuussa 2009.
Lepotauolla Hullon kylän ”linja-autoasemalla” ja kuvaamassa Saxbyn majakalla.


Seitsemän nasevalaista Viron Vormsissa toukokuussa 2009.
Lepotauolla Hullon kylän ”linja-autoasemalla” ja kuvaamassa Saxbyn majakalla.
4.1.2025 kahdeksan NaSeVa-laista tutustui Rauman Pyhän Ristin kirkkoon, lounastettiin Ravintola Savilassa, tutustuttiin Marela museoon, Taidemuseoon ja lopuksi kuvattiin pimenevässä illassa Rauman jouluvalaistusta.
NaSeVa Armonlaakson harrastusmessuilla 3.9.2005.Juha opastamassa nuoria kuvankäsittelyn ihmeellisiin saloihin.
NaSeVan syksyn avaus Vanton tilan laavulla 1.10.2019. Mukana yhdeksän jäsentä. Sateisesta säästä huolimatta ilta sujui rattoisasti ja omenoitakin saatiin kotiin viemisiksi.
Nasevalaiset Varangin niemimaalla Norjassa heinäkuussa 2010. Matkareitti oli lähes sama, kuin vuonna 2006, mutta uusia mielenkiintoisia paikkoja toki löydettiin.