Retket
Seitsemän nasevalaista Viron Vormsissa toukokuussa 2009.Lepotauolla Hullon kylän ”linja-autoasemalla” ja kuvaamassa Saxbyn majakalla.
Lokakuun alussa 2008 seitsemän NaSeVa:n kuvaajaa kävi viikonlopun kuvausreissulla Teijon retkeilyalueella.
Seitsemän nasevalaista Hiidenmaalla neljän päivän reissulla. Sää oli vaihteleva ja pääosin suotuisa.
Kaskisten Sälgrundissa toukokuussa 2007. Puisen majakkamestarin luona vieraili yhdeksän jäsentä. Sää suosi ja oli vaihteleva.
Kaunissaaressa 22.-24.9.2006. Kahdeksan NaSeValaista sumujen saarella. No, paistoihan sunnuntaina toki aurinko lämpimästi. Norjanreissun perinteitä noudattaen ryhmäkuva otettiin sumuisen majakan edustalla. Vain yksi on joukosta poissa: Jouko.
Viisi Nasevalaista Norjassa Varangin niemimaalla seikkailemassa 1.-8.7.2006. Aluksi kuvattin lohien nousia Neidenissä. Matkan aikana kierrettiin koko niemimaa: Pykeijä, Vadsø,Vardø, Hamningberg, Berlevåg…Ryhmäkuva otettiin Vardøn edustalla sumuisella lintusaarella, jossa kävimme lunnien ja muiden otusten vieraana.
Viisi Nasevalaista 29.-30.4.2006 Kuhankuonon retkeilyalueella. Neljä meistä hytisi yön laavussa, mutta onneksi seuraavana päivänä aurinko lämmitti mukavasti.
Seitsemän Nasevalaista Brändön Jurmossa helmikuussa 2006. Kyösti, avustajanaan Juha, tapailemassa suvivirren säveliä vanhalla koulun harmoonilla. Eteisen jalustakokoelmasta saattoi sivullinenkin päätellä, että mikä porukka liikkeellä oli.
Helmikuussa 2006 viiden hengen iskuryhmä pakkaskeikalla (-20°C). Kohteina Fagervik, Fiskari ja Perniö. Juha Latokartanon koskella ilta-aurinkoa ikuistamassa.
NaSeVa Armonlaakson harrastusmessuilla 3.9.2005.Juha opastamassa nuoria kuvankäsittelyn ihmeellisiin saloihin.
Nasevalaiset kuvausreissulla Hiittisillä 2005. Juha, Jari, Arja, Tanja, Kyösti ja Pirkko hyvin ansaitulla tauolla.
Naseva kuvausreissulla Teijossa toukokuussa 2005. Samalla käytiin Fagervikissä, Fiskarissa ja Latokartanon koskella.